środa, 27 czerwca 2012

Zakupy:)

Dzisiaj rano zapukał Pan Doręczyciel i przyniósł to...


...a w środku było to...



...a tam znalazłam takie coś...




Zamówiłam brakujące mulinki do kolejnego haftu, mulinę lnianą w kolorze ecru, na wykorzystanie której też mam już plan oraz perłówkę na próby z needlepointem.

Ponieważ zamówienie złożyłam w firmowym sklepie DMC do paczuszki od razu został dołączony gratis, czyli mini zestawik  z misiem i książeczka ze wzorami. Wszystko to w ramach promocji "Diagram za mulinę DMC". 



Lubię takie mini prezenciki;) Znalazłam kilka ciekawych wzorków. Najbardziej spodobały mi się mini mini motywy na taśmy, ale inne propozycje też niczego sobie:)








A teraz siadam do pisania petycji o wydłużenie doby, żeby mi więcej czasu na hafciki zostawało:)
Pozdrawiam

4 komentarze:

  1. Zakupki niezłe, teraz tylko realizować zamierzenia!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och gdybym tylko mogła zrealizować wszystkie zamierzenia... tylko nie wiem czy to możliwe, bo kolejka jest taaaka długa:) Ale może, może... kiedyś:)

      Usuń
  2. Świetne zakupy! i czekam niecierpliwie na Twoje pierwsze próby z needlepointem, też chciałabym się tego haftu nauczyć:)

    OdpowiedzUsuń
  3. witaj
    mam pytanie - mogłabym dostać wzór na te owoce?
    też brałam udział w zabawie "diagram za mulinę", ale dostałam inny zestaw i teraz szukam dobrej duszy, która by podzieliła się wzorem na owoce
    pozdrawiam
    tychna@wp.pl

    OdpowiedzUsuń