środa, 20 czerwca 2012

Witajcie!

Witajcie!!! Zaczynam swoją przygodę z blogiem. Będę tu pisać o moim hobby, czyli zapędach "hand made".
Uwielbiam mieć czymś zajęte ręce. Głównie jest to tamborek i igła, ale czasami też masa solna, materiał i maszyna, sznureczki i koraliki do sutaszu i wiele innych. Właściwie to uwielbiam to od dziecka. Jako kilkulatka szyłam lalkom wymyślne suknie (kilka się nawet zachowało:)), etui na okulary i igielniki dla babci, plotłam bransoletki przyjaźni. Próbowałam dziergać szydełkiem (obrabiałam serwetki, ale i staniczek bikini sobie strzeliłam;)). Mama uczyła mnie haftu płaskiego, robótek na drutach. Jednym słowem trochę się tego uzbierało. 
Jednak na dobre wciągnęło mnie, gdy pewnego dnia u mojej cioci zobaczyłam wyszyty krzyżykami obraz, a właściwie serię typu cztery pory roku. Dostałam wtedy w prezencie prosty schemat misia oraz kilka wskazówek. Pamiętam swoje początki - Hafty Polskie, Moje Robótki, kanwa niewiadomego pochodzenia 11ct. Trochę od tamtej pory się zmieniło.  Gdy w ww. gazetkach nie znajdowałam już ciekawych wzorów porzuciłam moje hobby...
Do czasu... Gdy odkryłam sklepy internetowe, strony ze wzorami oraz świetne blogi wciągnęło mnie na nowo. Teraz, jak pewnie większość hafciarek jestem uzależniona od wyszukiwania i zbierania nowych wzorów oraz od zakupów przydasiowych:)
Zapraszam Was do wspólnego krzyżykowania...

1 komentarz:

  1. Z prawdziwą przyjemnością "przekartkowała" Twój blog i pozwolę sobie zostać tu na dłużej:)

    OdpowiedzUsuń