piątek, 20 lipca 2012

Chwalę się...

Ale spotkała mnie niespodzianka.
Było to przed południem. Położyłam mojego brzdąca spać, zrobiłam sobie kawę, usiadłam przed komputerem i czytałam sobie co tam u Was słychać:) Jak zwykle zajrzałam do lejdi.any. Oglądam sobie pięknego storczyka. Czytam o nagrodzie, którą dostała. Myślę sobie "Bardzo dobrze. Zasłużyła dziewczyna. Piękne rzeczy tworzy."  Szybko przeleciałam wzrokiem kogo Ona wyróżniła. Patrzę, a tam ja!!! Trzy razy sprawdzałam adres bloga:)))
Bardzo Ci dziękuję. Cieszę się, że podoba Ci się, to co robię. Mam poczucie, że za krótko prowadzę bloga, żeby zostać wyróżnioną, ale obiecuję, że postaram się na tę nagrodę tak prawdziwie zasłużyć:)  Teraz to nastąpi mobilizacja:))) Jeszcze raz dzięki:)




Sama mam problem, żeby wyróżnić kilka osób, bo tak naprawdę, to uważam, że każdy, kto robi coś z serca, własnoręcznie, według własnych pomysłów zasługuje na nagrodę. A tak jest na każdym blogu, który znam i odwiedzam:) Ale reguł gry trzeba się trzymać!!!
Nagrodę posyłam więc dalej w świat. Blogi, które ja otrzymują to:
Moja pasja, mój świat
Cała ja
Obsesyjnie-rękodzieło Kasiulka
be - być i tworzyć
Hafciki Marty
Myśli nitką haftowane
Roses and Linen
Dysiakowo
W Pieguchowie
Tangled by Magda.

Zmobilizowana na maksa pokażę wkrótce postępy w Orchideii:)
Pozdrawiam weekendowo:)
Ania


3 komentarze: