sobota, 21 lipca 2012

Coś za coś:)

Ponieważ bardzo spodobała Wam się różyczka, to dzielę się wzorkiem. W oryginale wyglądał on "trochę" inaczej. Listki były na łodyżce a nie wokół kwiatka. A sam kwiatek też był trochę inny... czyli to taka moja przeróbka:)
Zmieniałam w trakcie haftowania, żeby mi do ramki pasowało, a Wam podrzucam gotowca:)

Moja przeróbka wzoru zamieszczonego w "Przyjaciółce"

Niestety lepiej nie udało mi się jej zrobić:( Ale coś tam widać, prawda? Da się chyba korzystać?
Ale, żeby nie było, że ja taka dobra jestem i tak się dzielę, to mam prośbę. Jeśli wyhaftujecie ten wzorek, to podajcie mi linka do zdjęć Waszych prac. Jestem ciekawa, jak go wykorzystacie...
Pa!

4 komentarze:

  1. Dzisiaj do Ciebie trafiłam :) Robisz piękne rzeczy, bardzo mi się podobają Twoje hafty, np. róża i orchidea Lanarte i zawieszka needlepointowa.
    Mam uwagi techniczne: nie znalazłam u Ciebie gadżetu "obserwatorzy", więc dopisanie Twojego bloga do swoich ulubionych jest nieco utrudnione, no i masz włączoną weryfikację obrazkową komentarzy, co też utrudnia życie Twoim gościom. Może powinnaś poprawic sobie ustawienia bloggera.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za odwiedziny i za uwagi. Nawet nie wiedziałam, że mam coś takiego jak weryfikację obrazkową:) Człowiek się uczy całe życie:) Nie wiem też, jak korzystać z tych Obserwatorów... Ale już ustawiłam, poprawiłam i zobaczymy, jak to wyjdzie w praktyce:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za różyczkę, jak ją wyhaftuję to dam znać:)))
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń