czwartek, 13 września 2012

Tutorial 2: baza owalna

Witam Was cieplutko w ten pochmurny poranek:)

Wczoraj oprawiłam kolejny hafcik i nawet pamiętałam żeby porobić zdjęcia:) Niestety nie udało mi się uchwycić tego jak "zdejmuję miarę" z bazy. Ale tak, jak pisałam: miękkim ołówkiem obrysowuję kancik bazy i odbijam na tekturce:) Tylko jest to na tyle słabo widoczne, że nie udało mi się zrobić sensownego zdjęcia:(




A tak wygląda to "od kuchni":)



1. Naklejam hafcik na tekturkę (a raczej tekturkę na haft).


2. Przycinam brzegi na kształt tekturki, nacinam promieniście dookoła, uważając, żeby nie ciachnąć za dużo i nie uszkodzić haftu (trochę słabo to widać na zdjęciach, ale raczej domyślacie się o co chodzi). Następnie kawałek po kawałku przyklejam do tekturki. Dość mocno naciągam przy tym tkaninę. Myślę, że duże znaczenie ma tutaj klej - każdy kawałeczek musi się dobrze przykleić.



Tak wygląda to z prawej strony


A tutaj po zagięciu każdego kawałeczka. Co nieco trzeba jeszcze naciągnąć i poprawić.


I prawa strona już po poprawkach





Wklejam, upycham brzegi i cieszę się nowym pierścionkiem:)


Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze:)

Pozdrawiam,
pa, pa



18 komentarzy:

  1. Swietny kursik , no i piękny pierscionek , pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję! A pierścionek wyszedł ci rewelacyjny!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu, niesamowicie kusisz tą biżuterią! Chyba muszę spróbować, no MUSZĘ...
    Zapraszam do mnie po wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki dziewczyny za dobre słowo:)

    donka66 dziękuję za wyróżnienie i czekam na Twoją biżuterię. Ale uprzedzam - niesamowicie wciąga:)

    OdpowiedzUsuń
  5. I kolejny piękny pierścioneczek do kolekcji:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ cudeńka!
    Będę tu zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Następny kursik- masz talent do prezentacji kursików:) Biżuteria cudowna:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki za odwiedziny u mnie i miłe słowa :-) Do Ciebie wchodziłam już wcześniej, piękne rzeczy wyczarowujesz :-) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, przyda się na pewno :)
    Bardzo Ci dziękuję :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczniutki! =D
    Fajnie, że się podzieliłaś kursikiem ;p
    Pozdrawiam cieplutko, a w wolnej chwili Zapraszam na moje cukierki =}

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierścionek rewelacja, mam nadzieję że starczy mi samozaparcia żeby kiedyś spróbować takie cudo zrobić.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana już dawno Cię tu nie było, czy coś się stało?
    Pozdrawiam
    Iskierka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Najszczersze życzenia.
    Pięknych i radosnych nadchodzących Świąt Bożego Narodzenia,
    Świąt spędzonych w rodzinnej atmosferze,
    Abyś znalazła dużo kolorowych prezentów pod zieloną choinką,
    Świąt które, dadzą Ci trochę radości i odpoczynku,
    A co najważniejsze nadzieje na Nowy Rok,
    Aby był dużo lepszy od obecnego.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne. Ładna, oryginalna biżuteria.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda, że tak długo nie wracasz na bloga :(
    Bo ja tu chętnie zaglądam i czekam na Twoje następne prace, które, nie ukrywam, są dla mnie inspiracją :)
    Pozdrawiam. Marysia

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładna biżuteria , masz oryginalne pomysły :))
    http://zwariowaneee.blogspot.com/ zapraszam do obserwowania i komentowania :D

    OdpowiedzUsuń